Sylvestr nominován do reprezentace

08.11.2012 14:35

Jakub Sylvestr byl nominován ke slovenské reprezentaci. Mohl by tedy nastoupit do zápasu proti České republice! "Návrat do kádru je příjemným bonusem a potvrzením toho, že mi to v Aue jde" řekl k tomu Jakub.

 

Jakub Sylvestr by se mohl stát případným řešením slabší střelecké efektivity slovenské fotbalové reprezentace z posledního období. Aueský útočník se objevil v nominaci trenérů Stanislavy Grigy a Michala Hippa na mezistátní přípravný zápas Česko - Slovensko, který se hraje 14.11. v Olomouci.

 

 

"Jsem rád, že jsem se dostal do kádru, těší mě to. Trenéři si všimli, že pravidelně hraju. Myslím si, že momentálně podávám dobré výkony a herně se mi daří. Nemůžu však říci, že bych pozvánku nějak čekal, když jsem předtím nebyl ani mezi náhradníky. Teď mě náhle kontaktoval vedoucí reprezentace Róbert Tomaschek, dosud jsem o tom nemluvil s nikým z realizačního týmu" řekl agentuře SITA 23. letý rodák z Banské Bystrice. "V první řadě mě potěšila ta nominace. To, že přišla zrovna na zápas s Českem není pro mě tolik důležité"

 

Odchovanec Jupie Podlavice, bývalý hráč Slovanu Bratislava a Petržalky je v Aue na ročním hostování z chorvatského Dynama Záhřeb a už po necelé polovině svého působení zde si pochvaluje změnu: "Potřeboval jsem hrát a v tomto smyslu to zatím plní svůj účel. Snažil jsem se koncentrovat na tuto šanci, hrát dobře a dávat góly. Návrat do reprezentace je příjemným bonusem a potvrzením toho, že mi to jde. Ve smlouvě je opce na mé případné setrvání v Aue. Uvidíme, jak se to vyvine na konci sezóny. Zatím jsem však velmi spokojený a myslím si, že německá druhá liga je kvalitnější než chorvatská nejvyšší soutěž.  

 

Sylvestr shodou okolností den před zveřejněním nominace viděl červenou kartu při prohře v Kaiserslauternu. "Dostali jsme gól, kterému předcházelo podle mého nesprávné vyhodnocení faulu. Když jsem se vracel na naší polovinu, ptal jsem se rozhodčího, zda to myslí vážně. Ukázal mi rovnou červenou kartu.

 

Jakub hrál za národní tým naposledy v září 2010 proti Makedonii. V probíhající sezóně má na svém kontě 3 ligové góly a k nim 2 přesné zásahy v Poháru DFB.

 

 

Kompletní slovenská nominace

 

BRANKÁŘI
Dušan Kuciak (Legia Varšava)
Dušan Perniš (Pogoň Štetín)
Matúš Putnocký (ŠK Slovan Bratislava)

OBRÁNCI
Peter Pekarík (Hertha BSC Berlín)
Michal Breznaník (FC Amkar Perm)
Martin Škrtel (FC Liverpool)
Tomáš Hubočan (Zenit Petrohrad)
Kornel Saláta (FK Rostov)
Radoslav Zabavník (1. FSV Mainz 05)
Lukáš Pauschek (ŠK Slovan Bratislava)

ZÁLOŽNÍCI
Vladimír Weiss (Delfino Pescara)
Juraj Kucka (FC Janov)
Viktor Pečovský (MŠK Žilina)
Ľubomír Guldan (Ludogorets Razgrad)
Miroslav Stoch (Fenerbahce Istanbul)
Marek Hamšík (SSC Neapol)
Marek Sapara (Trabzonspor AS)

ÚTOČNÍCI
Marek Bakoš (FC Viktoria Plzeň)
Michal Ďuriš (FC Viktoria Plzeň)
Jakub Sylvestr (FC Erzgebirge Aue)